PhotobucketFACEBOOK : facebook.com/Feeqback (Syafeeq Yassin) PhotobucketJangan FOLLOW my blog Oke!..THANKS ! Photobucket

Hari sukan .

Hey korang . dah lama aku tak bukak blog ni..
perkara yang pertama aku nak cakap , aku kecewa sesangat sebab plan aku selama ni tak jadi..
dah bebulan bulan aku tunggu hari sukan ni untuk wat plan ni..

last last tak jadi..geram pon ada..sedeh lagi la..
aku ingatkan orang tu balek lambat..rupe2nye dia nak balek cpt..
dia balek cpt sebab ada hal . okay la aku terima..

tak pela..dah abes pon hari sukan tu..
kalau ada rezeki , plan aku mesti berjaya..

aku pelik la.. aku tengok gambar hari sukan yg budak2 ni masokan . semua kawad unit berunifom ada tapi GAMBAR PENGAKAP tak de..perghh..tau la pengakap tu asyik kene kutok..
tapi amek jelah gambar..rosakan kamera korang ke ?..tak takan ?..
tapi yang penting sekarang ,
KADET REMAJA SEKOLA(KRS) SMKUT KALAH ! !
hahaha...belagak lagi..
aku tak kisa pengakap kalah..tapi tak de sesombong macam KRS tu..bajet bagos..
BALASAN ! ! ~~HAHAA


Terima kasih baca :)

Like