PhotobucketFACEBOOK : facebook.com/Feeqback (Syafeeq Yassin) PhotobucketJangan FOLLOW my blog Oke!..THANKS ! Photobucket

Bola :)

kenapa sekarang aku macam gila dengan bola ? jumpa bola aku nak maen , jumpe jek nak maen . tak kira laa kat mane . dah macam obses pon ada . aku sedo sebab ada kawan tegor . thanks la yang tegor tu . start hari ini , aku nak cuba kurangkan obses dengan bola . korang tak payahla tunjuk2 bola depan aku . nanti aku ajak main .-______-

bukan main bola jek ? tengok perlawanan bola pon aku dah suka . dulu aku bukanya layan . tapi sekarang jek . aku tengok pon bukan sebab ape . aku cuma nak belajar skill & teknik diorang pakai . lepas tu cuba buat betul2 .

sekarang ni pulak ada bola kecik kat kelas . lagi la boleh maen hari2 . yang aku pelek , kat rumah aku tak obses sangat . tapi maen la jugak . berlatih dgn jiran jiran . cuma kat rumah ni aku lebehkan maen badmiton . 

okay la , aku suka sebab dapat luahkan . ^^ . k.BYE .

Terima kasih baca :)

Like